Nasze zawody

Typ biegu: bieg anglosaski

Parametry trasy: ok. 20,3 km, przewyższenie: ok. 1200 m

Opis trasy:

Startujemy spod Hotelu Magnus Resort ul. Juliana Fałata 222 i biegniemy szlakiem ZIELONYM do „Przełęcz Kołowrót”, a następnie ZÓŁTYM do „Schronisko PTTK Szyndzielnia”. Dalej biegniemy za oznaczeniami szlaku ZÓŁTEGO do skrzyżowania ze szlakiem ZIELONYM i dalej szlakiem ZIELONYM w kierunku Siodła pod Klimczokiem. Tam skręcamy w prawo na szlak CZARNY podbiegiem na szczyt Klimczoka. Na szczycie Klimczoka zmieniamy szlak na ZÓŁTY w kierunku Błatniej. Biegnąc przez Trzy Kopce docieramy do skrzyżowania ze szlakiem HARCERSKIM, skręcamy w lewo w kierunki Chaty Wuja Toma i Przełęczy Karkoszczonka. Na skrzyżowaniu przy Chacie Wuja Toma zmieniamy szlak na Czerwony i ponownie dobiegamy do Siodła pod Klimczokiem. Tam kierujemy się na ŻÓŁTY szlak do Schroniska Klimczok i dalej do ruin schroniska Magura, gdzie zmieniamy szlak na ZIELONY, którym docieramy do skrzyżowania z drogą serwisową. Skręcamy w lewo i dotarłszy do NIEBIESKIEGO szlaku biegniemy nim do kolejnego skrzyżowania z drogą serwisową i znów skręcamy w lewo biegnąc nadal drogą serwisową. Po około 1300 m skręcamy ostro w prawo, dobiegamy do rzeczki i po jej pokonaniu poruszamy się już z jej biegiem ścieżką w dół około 1 km do mety przy Hotelu Magnus Resort.